Deze ondernemers gingen u voor

Natuurlijk kan ik u vol trots vertellen over de tevreden klanten van

Marcothing. Toch laat ik liever enkele ondernemers zelf aan het woord.

Arkelwonen / Arkelsol

ArkelWonen & ArkelSol is een schitterende woonwinkel in Arkel. Arnold en Jannie de Pijper zijn beide eigenaar en tevens interieurspecialist. Zij onderscheiden zich door het geven van een zeer persoonlijk interieuradvies en een fraaie en ruime collectie. Naast eigentijdse meubelen, vloeren, gordijnen, zonwering, verf en behang treft u ook verlichting en trendy woonaccessoires in deze unieke speciaalzaak.

Jannie de Pijper, eigenaar Arkelwonen: “Marco is iemand die echt luistert en alle tijd voor ons neemt. Anderen horen het liefst zichzelf praten en dat is wel boeiend, maar dan ontbreekt het antwoord op onze hulpvraag. Marco zorgt voor een goede evenwichtige samenhang; zijn rust, vakmanschap en inlevingsvermogen is precies de vertaling die wij nodig hebben, om onze passie uit te kunnen voeren.”

Werkzaamheden: Website bouw | Website content beheer | Social Media | Teksten schrijven voor on- en offline media | Zoekmachineoptimalisatie | Marketing Advies

Alexander de Bont
Bouw- en Aannemingsbedrijf

Alexander de Bont | Bouw- en Aannemingsbedrijf uit Breda is niet zomaar een aannemer. Voor het vakteam van Alexander de Bont, is het leveren van kwaliteit een tweede natuur. Men onderscheidt zich eveneens op het gebied van netheid en vriendelijkheid naar de opdrachtgever, en een grote mate van onderlinge collegialiteit.

Alexander de Bont, eigenaar: “De samenwerking met Marco verloopt heel prettig, we worden echt ontzorgd! Hij heeft naar volle tevredenheid een nieuwe website voor ons gebouwd. Om de website actueel en goed vindbaar te houden, schrijft hij regelmatig teksten en nieuwsberichten. Ook verzorgt Marco de fotografie van onze bouwprojecten. De social mediakanalen worden eveneens door hem bijgehouden. Daarbij wordt de continuïteit en afwisseling van de berichten, goed in de gaten gehouden.”

Werkzaamheden: Website bouw | Website content beheer | Social Media | Fotografie projecten | Klantenreviews | Blog | Zoekmachineoptimalisatie | Marketingadvies

Das Autohaus De Groot

Das Autohaus De Groot maakt deel uit van de sterk groeiende dealerorganisatie van Das Autohaus Nederland. Men voorziet in de totale mobiliteitsbehoefte van de particuliere en zakelijke rijder. Ongeacht het merk, is de klant welkom voor de aankoop (of het leasen) van auto’s, maar ook voor garantie-, onderhouds- en servicediensten.

Sjaan de Groot, directeur: “Marco vervult al jaren de rol van marketingcollega op afstand. Hij zorgt ervoor, dat al onze websites en social media kanalen actuele informatie bevatten. Bij de ontwikkeling en de bouw van de websites is hij ook altijd nauw betrokken. Daarnaast bewaakt Marco onze huisstijl, denkt mee en adviseert ons, schrijft teksten, ontwerpt flyers en nog veel meer. Eigenlijk voorziet hij gewoon in al onze marketing behoeften.”

Werkzaamheden: Websitebeheer | Content | Huisstijl | Flyers en advertenties | Social Media | E-mailing | Marketingadvies

Pannenkoekenhuis Het Lingebosch

Bij Pannenkoekenhuis Het Lingebosch in Vuren worden pannenkoeken nog echt ambachtelijk gebakken. Dit gebeurt al ruim 20 jaar volgens een eigen (geheim) recept, en dat proef je! De sfeervolle locatie aan de rand van het Lingebos biedt ruimte aan vele doelgroepen, Zo kun je er gezellig dineren, een terrasje pakken en zelfs een huwelijks- of bedrijfsfeest geven.

Diane Ruhl, eigenaar: “Met een drukke horecaonderneming heb je niet altijd de tijd, kennis en creativiteit om zelf een website te bouwen. Door dit werk uit te besteden aan Marcothing hebben wij een prachtige site gekregen. Het contact met Marco verliep zeer prettig, Marco stond open voor alle input en vragen die opkwamen tijdens het ontwerpen van onze site. Marco heeft gemaakt wat wij voor ogen hadden maar wel met zijn eigen creatieve twist! Wij weten zeker dat deze website heel veel gaat toevoegen aan ons bedrijf.” 

Werkzaamheden: Website bouw | Content | Onderhoud | Advertenties | Advies | SEO

Twinfloor

Twinfloor® heeft zich in de afgelopen 40 jaar ontwikkeld tot een topspeler op het gebied van het inrichten van magazijnen, bedrijfspanden en buitenterreinen. Naast een enorme kennis en ervaring vormen hoogwaardige entresolvloeren, magazijnstellingen en buitenopslagsystemen de basis van het succes.

Albert den Boer, eigenaar Twinfloor®: “Marco biedt ons al geruime tijd ondersteuning op het gebied van online zichtbaarheid. Hij neemt zelf het initiatief om Twinfloor® continue bij onze (potentiële) relaties op het netvlies te laten verschijnen.

Onze websites en de verschillende social mediakanalen worden door hem actueel gehouden. Ook bezoekt hij regelmatig, door ons gerealiseerde projecten, om deze te fotograferen en er een referentieartikel over te schrijven. Daarnaast bewaakt hij de online vindbaarheid in de zoekmachines.

Deze langdurige samenwerking verloopt erg prettig. Dit komt mede, doordat we dezelfde taal spreken. We hebben vaak al aan een half woord genoeg, om succesvol aan de slag te hunnen gaan.”

Werkzaamheden: Website contentbeheer | Social Media | Fotografie projecten | Klantenreviews | Blog | Zoekmachineoptimalisatie

Haarstudio Corné

Kapsalon Haarstudio Corné bestaat sinds 1989. Door de jaren heen bleef de filosofie van eigenaar Corné Luiken altijd ongewijzigd. De uitspraak “Wij zijn de dorpskapper met de kwaliteit, uitstraling en allure van een topsalon, maar met de gemoedelijkheid en het prijsniveau, dat enkel nog in een dorp te vinden is“, kenmerkt deze filosofie.

Corné Luiken, eigenaar: “Als ondernemer ontbreekt het mij vaak aan tijd en aandacht voor het bijhouden van de website en social media. Het is prettig om dan te weten, dat de continuïteit bewaakt wordt. Marco houdt ons allert en zorgt regelmatig voor nieuwe berichten en acties op onze website. Aan het onlangs vernieuwen van de website heeft hij overigens ook een zeer belangrijke bijdrage geleverd.”

Werkzaamheden: Website contentbeheer | Social Media | Marketingadvies

Schrijven voor het web

Het is zoeken naar de juiste balans. Minder tekst en toch goed gevonden worden. Dat is de kunst.